Storno
Zkuste jít nabrigadu.cz ?

Největší výběr kvalitní práce, zaměstnání, příležitostí a volná místa pro všechny

. Vše ověřujeme a zaručujeme se za solidní chování.

Zkuste jít nabrigadu.cz ?

Největší výběr kvalitní práce, zaměstnání, příležitostí a volná místa pro všechny

. Vše ověřujeme a zaručujeme se za solidní chování.

Kde hledáte?
 
Jakou práci?
 
Zrušit Hledat
Město práce
Typ zaměstnavatele
Mzda práce
Zveřejněno
Zpět přehled prací Odpovědět
Vytisknout

Operátor/ka servisního dispečinku


Do týmu zaměřeného na vedení projektů v oblasti správy a podpory IT u našich zákazníků hledáme novou posilu na pozici Operátor/ka servisního dispečinku na pobočku v Jihlavě. Budete odpovědni za příjem a řízení životního cyklu zakázek a komunikaci s externími i interními zákazníky společnosti.

Jaké hlavní odpovědnosti na vás čekají:

  • Budete přijímat, evidovat a předávat požadavky (incidenty) od zákazníka do realizace k technikům.
  • Na starost budete mít správu životního cyklu požadavků (incidentů) a zakázek – od monitoringu přes eskalaci požadavků až po jejich uzavření včetně evidence a formálních náležitostí.
  • Zajištění řešení těchto požadavků ve stanoveném termínu a kvalitě, což zahrnuje denní telefonickou i písemnou komunikaci s řešiteli.
  • Příprava požadavků k fakturaci.
  • Proaktivní informování zákazníka a zajištění komunikace se všemi zúčastněnými stranami.
  • Poskytování reportů o řízení a kvalitě požadavků.

Co od vás očekáváme:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání – pozice je vhodná také pro absolventy.
  • Komunikační schopnosti na velmi dobré úrovni – budete v denním kontaktu se zákazníky i s realizačním týmem techniků.
  • Základní znalost anglického jazyka.
  • Schopnost určovat priority a vyhodnocovat požadavky.
  • Pečlivost a zodpovědnost za svěřené úkoly.

Vaší výhodou bude:

  • Zkušenost na obdobné pozici v oblasti logistiky, servisu nebo zákaznické linky.
  • Znalost interních SD systémů Microsoft Dynamics AX, Siebel aj.
  • Základní orientace v ICT odvětví.
  • ŘP sk. B.

Termín nástupu a podmínky:

  • Nástup ihned nebo dle dohody.
  • Smlouva na dobu určitou - jedná se o zástup za mateřskou dovolenou.
  • Práce na směny (6:00-14:30 nebo 9:30-18:00) - střídání po týdnu.
  • Kancelář sídlí na adrese Romana Havelky 5b, Jihlava.

Co AUTOCONT nabízí:

  • Perspektivní a zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející české firmě.
  • Zkušený tým kolegů, kteří budou Vašimi mentory při prvních krůčcích v AUTOCONTu.
  • Odborné zaškolení a možnost kariérního postupu.
  • Společně s manažerem si nastavíte osobní rozvojový plán.
  • Školení měkkých i odborných dovedností včetně možnosti získat odborné certifikace.
  • Také u nás najdete: Cafeterii, 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, zvýhodněné zaměstnanecké tarify, slevy na IT produkty, firemní sportovní a společenské akce aj.

Odpovědět na inzerátOdpovězte rychleji po přihlášení

Přidat soubor
s životopisem (CV)




Tímto si vytvoříte účet a získáte přístup k tajným nabídkám.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů
Ano, chci dostávat podobné nabídky emailem.
Poslat kopii odpovědi na můj email.

Odeslat odpověď
Odpovědí na tento inzerát souhlasím s všeobecnými obchodními podmínkami.
Mzda:
Vloženo: 15.09.2020 | 15:14 hod.
Termín: ihned
Vhodné pro: Všechny
Místo práce: Jihlava, Romana Havelky 5b
Druh práce: Administrativa
Vložil: Holušová Michaela
Kontakt:
Štítky: Nástup ihned
AutoCont CZ a.s.
AutoCont CZ a.s.
Holušová Michaela
www.autocont.cz

Fotografie pracoviště

gst9kfp9le9vp5u5usf6kec1s2