Storno
Zkuste jít nabrigadu.cz ?

Největší výběr kvalitní práce, zaměstnání, příležitostí a volná místa pro všechny

. Vše ověřujeme a zaručujeme se za solidní chování.

Zkuste jít nabrigadu.cz ?

Největší výběr kvalitní práce, zaměstnání, příležitostí a volná místa pro všechny

. Vše ověřujeme a zaručujeme se za solidní chování.

Kde hledáte?
 
Jakou práci?
 
Zrušit Hledat
Město práce
Druh práce
Typ zaměstnavatele
Mzda práce
Zveřejněno
Inzerát již není k dispozici


Zpět přehled prací Odpovědět
Vytisknout

Specialista/ka zákaznické podpory


Máte rádi techniku a nové technologie? Jste čerstvě po škole a hledáte místo, kde uplatníte vaše znalosti v praxi? AUTOCONT je tím pravým místem, kde nastartovat kariéru v IT.

Do týmu IT specialistů, kteří zajišťují první úroveň podpory našim zákazníkům, hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Specialisty/ky zákaznické podpory. Vaším úkolem bude obsluha monitorovacího systému, přijetí vzniklého incidentu, jeho následná analýza, vyhodnocení a zajištění řešitele, příp. budete mít prostor pro samostatné řešení problému.

Co bude vaším úkolem?

  • Zajištění první úrovně podpory koncovým uživatelům našich zákazníků (koncové stanice nebo dle znalostí i servery).
  • Odpovědnost za reakce na výstupy z monitorovacího systému.
  • Přijetí a evidence chybového stavu, jeho analýza, vyhodnocení a zajištění řešitele, popřípadě prostor pro samostatné řešení na základě vlastních znalostí.
  • Obsluha a kontrola testů monitorovacích nástrojů.
  • Odpovědnost za pravidelné kontroly na serverech našich zákazníků, rychlé řešení problémů uživatelů, evidence v informačním systému.
  • Spolupráce s ostatními členy zákaznické podpory.
  • Samostatné vzdělávání se dle zadání vedoucího.

Jaké požadavky byste měl/a splňovat?

  • Chuť a zájem o IT je u nás prioritou – nemusíte mít praxi v oboru, u nás vás vše naučíme, učit se budete od zkušenějších kolegů.
  • Vhodné také pro čerstvé absolventy.
  • Umíte nainstalovat MS Office, Windows OS, nakonfigurovat tiskárnu nebo nastavit WiFi.
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni podmínkou (slovem i písmem).
  • Ochota držet 1 týden v měsíci pohotovost 24x7.

Vaší výhodou bude:

  • Vzdělání technického směru.
  • Zkušenost v oblasti logistiky, servisu, zákaznické linky aj.
  • Znalost práce v ServiceNow, D365.
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.

Termín nástupu a podmínky:

  • Nástup možný ihned nebo dle dohody.
  • Provozní doba v rozsahu 6-18 hod. (8 hodinová pracovní doba).
  • Držení pohotovosti 1 týden v měsíci pohotovost 24x7.
  • Naše kancelář sídlí na adrese Romana Havelky 5b, Jihlava.

Co AUTOCONT nabízí?

  • Perspektivní a zajímavou práci v přátelském kolektivu dynamicky se rozvíjející české firmy.
  • Zkušený tým kolegů, kteří budou vašimi mentory při prvních krůčcích v AUTOCONTu.
  • Příležitost naučit se novým technologiím a spolupracovat se zkušenými IT specialisty.
  • Odborné zaškolení a možnost kariérního postupu.
  • Práce na tuzemských i zahraničních projektech.
  • Společně s manažerem si nastavíte osobní rozvojový plán.
  • Dále nabízíme: 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, zvýhodněné zaměstnanecké tarify, slevy na IT produkty, firemní sportovní a společenské akce aj.
  • Kolegy, kteří se těší na nového člena týmu! 

Odpovědět na inzerátOdpovězte rychleji po přihlášení

Přidat soubor
s životopisem (CV)




Tímto si vytvoříte účet a získáte přístup k tajným nabídkám.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů
Ano, chci dostávat podobné nabídky emailem.
Poslat kopii odpovědi na můj email.

Odeslat odpověď
Odpovědí na tento inzerát souhlasím s všeobecnými obchodními podmínkami.
Mzda:
Vloženo: 11.01.2021 | 12:25 hod.
Termín: ihned nebo dle dohody
Vhodné pro: Všechny
Místo práce: Jihlava, Romana Havelky 5b
Druh práce: IT podpora
Vložil: Holušová Michaela
Štítky:
AutoCont CZ a.s.
AutoCont CZ a.s.
Holušová Michaela
www.autocont.cz

Fotografie pracoviště

qjiqjk5qf0pn22s42rbap22hi1