Storno
Zkuste jít nabrigadu.cz ?

Největší výběr kvalitní práce, zaměstnání, příležitostí a volná místa pro všechny

. Vše ověřujeme a zaručujeme se za solidní chování.

Zkuste jít nabrigadu.cz ?

Největší výběr kvalitní práce, zaměstnání, příležitostí a volná místa pro všechny

. Vše ověřujeme a zaručujeme se za solidní chování.

Kde hledáte?
 
Jakou práci?
 
Zrušit Hledat
Město práce
Druh práce
Typ zaměstnavatele
Mzda práce
Zveřejněno
Inzerát již není k dispozici


Zpět přehled prací Odpovědět
Vytisknout

Servisní technik pro vzdálenou správu


Daniel Bulant, team leader pro vzdálenou správu a dispečink, hledá novou posilu na pozici Servisní technik pro vzdálenou správu. Vašim úkolem bude vzdálená nebo on-site správa našich zákazníků včetně komunikace a výjezdů při řešení vzniklých incidentů. Také budete zajišťovat HW servis na naší pobočce nebo přímo v místě zákazníka.

Co u nás budete dělat?

  • Vzdálenou nebo on-site správu a kontrolu prostředí zákazníků.
  • Správu serverových technologií Microsoft (Windows server, Exchange, SQL, Active Directory, Terminálové služby, Office 365).
  • Instalace a konfigurace síťových prvků.
  • Správu MS Windows a kancelářských aplikací na klientských stanicích.
  • Správu antivirových SW a zálohování.
  • HW servis – opravy, instalace, konfigurace a správa koncových zařízení (PC, notebooky, tiskárny, periférie) na naší pobočce nebo u zákazníka.
  • Aktivně komunikovat se zákazníky při řešení incidentů.

Jaké požadavky byste měl/a splňovat?

  • Zkušenosti se serverovými technologiemi Microsoft (Windows, Exchange, SQL, Active Directory, Terminálové služby, Office 365).
  • Základní znalost sítí.
  • Zkušenosti s virtualizačními platformami VMWare, Hyper-V.
  • Zkušenosti s antivirovými programy.
  • Zkušenosti se správou a konfigurací zálohovacích řešení.
  • Základní praxe s prováděním HW oprav PC a notebooku.
  • ŘP sk. B – aktivní řidič podmínkou.
  • Aj na komunikativní úrovni.
  • Velmi dobré komunikační schopnosti s pro-zákaznickým přístupem a orientací na výsledek.

Kde bude váš pracovní stůl?

  • Chebská 73/48, Karlovy Vary.

Co vám AUTOCONT nabízí?

  • Budete mít přístup k nejnovějším informačním technologiím.
  • Čeká na vás příjemné a moderní pracovní prostředí v prostorách nové pobočky.
  • Společně s manažerem si nastavíte osobní rozvojový plán včetně absolvování vzdělávacích kurzů.
  • Budete mít možnost získat odborné certifikace.
  • K dispozici dostanete služební automobil, který můžete využívat i k soukromým účelům.
  • Dále u nás najdete: stravenky ve výši 100 Kč/den, 25 dní dovolené, cafeterii, penzijní připojištění, zvýhodněné zaměstnanecké tarify, slevy na IT produkty, firemní sportovní a společenské akce aj.

Odpovědět na inzerátOdpovězte rychleji po přihlášení

Přidat soubor
s životopisem (CV)




Tímto si vytvoříte účet a získáte přístup k tajným nabídkám.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů
Ano, chci dostávat podobné nabídky emailem.
Poslat kopii odpovědi na můj email.

Odeslat odpověď
Odpovědí na tento inzerát souhlasím s všeobecnými obchodními podmínkami.
Mzda:
Vloženo: 05.01.2021 | 16:58 hod.
Termín: dohodou
Vhodné pro: Všechny
Místo práce: Karlovy Vary, Chebská 73/48
Druh práce: IT podpora
Vložil: Holušová Michaela
Štítky:
AutoCont CZ a.s.
AutoCont CZ a.s.
Holušová Michaela
www.autocont.cz

Fotografie pracoviště

n9j3akg9msq8nck64rd882scb3