Storno
Zkuste jít nabrigadu.cz ?

Největší výběr kvalitní práce, zaměstnání, příležitostí a volná místa pro všechny

. Vše ověřujeme a zaručujeme se za solidní chování.

Zkuste jít nabrigadu.cz ?

Největší výběr kvalitní práce, zaměstnání, příležitostí a volná místa pro všechny

. Vše ověřujeme a zaručujeme se za solidní chování.

Kde hledáte?
 
Jakou práci?
 
Zrušit Hledat
Město práce
Druh práce
Typ zaměstnavatele
Mzda práce
Zveřejněno
Zpět přehled prací Odpovědět
Vytisknout

Servisní technik pro vzdálenou správu a lokální HW servis


Do týmu Daniela Bulanta, který má na starost techniky spravující IT našim zákazníkům v rámci celých Čech, hledáme novou posilu na pozici Servisního technika pro vzdálenou správu a lokální HW servis.

Budete komunikovat s přidělenými klienty a pomáhat jim s jejich správou IT a to vzdáleně nebo přímo u nich ve firmě. Součástí pozice je i HW servis, který obnáší např. výměnu komponent u notebooku nebo PC.

Co bude vašim úkolem?

  • Správa serverových technologií Microsoft (Windows server, Exchange, SQL, Active Directory, Terminálové služby, Office 365)
  • Instalace a konfigurace síťových prvků
  • Správa MS Windows a kancelářských aplikací na klientských stanicích
  • Správa antivirových SW a zálohování
  • Opravy, instalace, konfigurace a správa koncových zařízení (PC, notebooky, tiskárny, periférie) na pobočce zákazníka.

Jaké požadavky byste měl/a splňovat pro tuto roli?

  • Zkušenosti se serverovými technologiemi Microsoft (Windows, Exchange, SQL, Active Directory, Terminálové služby, Office 365)
  • Základní znalost / principy sítí TCP/IP
  • Zkušenosti s virtualizačními platformami VMWare, Hyper-V
  • Znalost problematiky SSL certifikátů
  • Zkušenosti s antivirovými programy (Kaspersky, ESET)
  • Zkušenosti se správou a konfigurací zálohovacích řešení (př. Veeam, Altaro, SCDPM, jiné)
  • Základní praxe s prováděním HW oprav PC a notebooku
  • ŘP sk. B – aktivní řidič
  • Aj na komunikativní úrovni
  • Ukončené SŠ vzdělání

Jakou osobnost bude práce bavit?

  • Samostatnou a zodpovědnou
  • Manuálně zručnou
  • Komunikativní s pro-zákaznickým přístupem a orientací na výsledek
  • S týmovým duchem

Kde bude váš pracovní stůl?

  • Londýnská 51/2, Liberec 11

Proč jít do AUTOCONTu?

  • Budete mít přístup k nejnovějším informačním technologiím
  • Společně s manažerem si nastavíte osobní rozvojový plán včetně absolvování vzdělávacích kurzů
  • Budete mít možnost získat certifikace
  • K dispozici dostanete služební automobil, který můžete využívat i k soukromým účelům
  • Také u nás najdete: Cafeterii, 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, zvýhodněné zaměstnanecké tarify, slevy na IT produkty, firemní sportovní a společenské akce aj.

Odpovědět na inzerátOdpovězte rychleji po přihlášení

Přidat soubor
s životopisem (CV)




Tímto si vytvoříte účet a získáte přístup k tajným nabídkám.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů
Ano, chci dostávat podobné nabídky emailem.
Poslat kopii odpovědi na můj email.

Odeslat odpověď
Odpovědí na tento inzerát souhlasím s všeobecnými obchodními podmínkami.
Mzda:
Vloženo: 15.09.2020 | 14:59 hod.
Termín: ihned
Vhodné pro: Všechny
Místo práce: Liberec, Londýnská 51/2
Druh práce: IT podpora
Vložil: Holušová Michaela
Kontakt:
Štítky: Nástup ihned
AutoCont CZ a.s.
AutoCont CZ a.s.
Holušová Michaela
www.autocont.cz

Fotografie pracoviště

puktf02dvgttgvmohb9jivfmu1