Storno
Zkuste jít nabrigadu.cz ?

Největší výběr kvalitní práce, zaměstnání, příležitostí a volná místa pro všechny

. Vše ověřujeme a zaručujeme se za solidní chování.

Zkuste jít nabrigadu.cz ?

Největší výběr kvalitní práce, zaměstnání, příležitostí a volná místa pro všechny

. Vše ověřujeme a zaručujeme se za solidní chování.

Kde hledáte?
 
Jakou práci?
 
Zrušit Hledat
Město práce
Druh práce
Typ zaměstnavatele
Mzda práce
Zveřejněno
Inzerát již není k dispozici


Zpět přehled prací Odpovědět
Vytisknout

IT technik pro vzdálenou správu a HW


Do týmu Daniela Bulanta, který má na starost techniky spravující ICT našim zákazníkům v rámci celých Čech, hledáme zkušeného kolegu nebo kolegyni na pozici IT technik pro vzdálenou správu a HW.

Budete mít na starosti vzdálenou i on-site podporu našich zákazníků včetně komunikace při řešení vzniklých incidentů. Součástí práce je také zajištění HW servisu na naší pobočce nebo přímo v místě zákazníka.

Co bude vašim úkolem?

  • HW servis – opravy, instalace, konfigurace a správa koncových zařízení (PC, notebooky, tiskárny, periférie) na naší pobočce nebo u zákazníka.
  • Vzdálená nebo on-site správa a kontrola prostředí zákazníků.
  • Správa serverových technologií Microsoft (Windows server, Exchange, SQL, Active Directory, Terminálové služby, Office 365).
  • Instalace a konfigurace síťových prvků.
  • Správa MS Windows a kancelářských aplikací na klientských stanicích.
  • Správa antivirových SW a zálohování.
  • Aktivní komunikace se zákazníky při řešení incidentů.

Jaké požadavky byste měl/a pro tuto roli splňovat?

  • Zkušenosti se serverovými technologiemi Microsoft (Windows, Exchange, SQL, Active Directory, Terminálové služby, Office 365).
  • Základní znalost sítí.
  • Zkušenosti s virtualizačními platformami VMWare, Hyper-V.
  • Zkušenosti s antivirovými programy.
  • Zkušenosti se správou a konfigurací zálohovacích řešení.
  • Základní praxe s prováděním HW oprav PC a notebooku.
  • Aj na komunikativní úrovni.
  • ŘP sk. B – aktivní řidič podmínkou.
  • Velmi dobré komunikační schopnosti s pro-zákaznickým přístupem a orientací na výsledek.

Kde bude váš pracovní stůl?

  • Londýnská 51/2, Liberec 11

Proč se přidat k AUTOCONTu?

  • Budete mít přístup k nejnovějším informačním technologiím.
  • Společně s manažerem si nastavíte osobní rozvojový plán včetně absolvování vzdělávacích kurzů.
  • Budete mít možnost získat odborné certifikace.
  • K dispozici dostanete služební automobil, který můžete využívat i k soukromým účelům.
  • Také u nás najdete: cafeterii, 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, zvýhodněné zaměstnanecké tarify, slevy na IT produkty, firemní sportovní a společenské akce aj.

Odpovědět na inzerátOdpovězte rychleji po přihlášení

Přidat soubor
s životopisem (CV)




Tímto si vytvoříte účet a získáte přístup k tajným nabídkám.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů
Ano, chci dostávat podobné nabídky emailem.
Poslat kopii odpovědi na můj email.

Odeslat odpověď
Odpovědí na tento inzerát souhlasím s všeobecnými obchodními podmínkami.
Mzda:
Vloženo: 05.01.2021 | 11:11 hod.
Termín: ihned
Vhodné pro: Všechny
Místo práce: Liberec, Londýnská 51/2
Druh práce: Informační technologie
Vložil: Holušová Michaela
Kontakt:
Štítky: Nástup ihned
AutoCont CZ a.s.
AutoCont CZ a.s.
Holušová Michaela
www.autocont.cz

Fotografie pracoviště

t0r6ji3oiepes1a5kgvc792782