Storno
Zkuste jít nabrigadu.cz ?

Největší výběr kvalitní práce, zaměstnání, příležitostí a volná místa pro všechny

. Vše ověřujeme a zaručujeme se za solidní chování.

Zkuste jít nabrigadu.cz ?

Největší výběr kvalitní práce, zaměstnání, příležitostí a volná místa pro všechny

. Vše ověřujeme a zaručujeme se za solidní chování.

Kde hledáte?
 
Jakou práci?
 
Zrušit Hledat
Město práce
Druh práce
Typ zaměstnavatele
Mzda práce
Zveřejněno
Zpět přehled prací Odpovědět
Vytisknout

Manažer/ka korporátních recepcí – business centra, Praha


Náš klient je rychle rostoucí a dynamická mezinárodní společnost, která udává trendy v moderním pojetí Office Business Centers. Jejich pobočky naleznete po celém světě. V České republice jejich Business Centra patří k těm prestižním a využívaným a to hlavně díky vysoké kvalitě, variabilitě a pestré nabídce doplňkových služeb a Customer care na recepcích. Staňte se součástí úspěšného a dynamického teamu, který prioritně dbá na udržení vysoké úrovně služeb, stará se o své klienty a je tváří Business Centers pro další rozvoj obchodních příležitostí.

Vaše pozice patří ke klíčovým a těší se velké zodpovědnosti a rozhodovacích pravomocí. Součástí pracovní činnosti je vedení většího teamu do 20 pracovníků, kteří se starají o bezproblémových chod recepcí až 10 business center. Součástí tedy bude i vytvoření silného teamu, který zná a dodržuje pracovní postupy, na prvním místě má vyřešení možných provozních problémů, přání zákazníků a komunikace s klienty.

Na této pozici zúročíte své zkušenosti z Customer Care, vedení teamu, organizací eventů, své administrativní dovednosti a ctižádostivost v dosažení té nejlepší kvality.

Požadujeme:
• Předchozí zkušenosti v Customer Care jako např. Recepce, Hotel operations, Office management min. 3 roky,
• Zkušenosti s vedením středně velkého teamu, výhodou jsou i v zkušenosti se vzdáleným řízení teamu,
• Perfektní znalost anglického jazyka a českého jazyka,
• Administrativa spojená s personálně-právní agendou,
• Skvělé organizační schopnosti – dohled nad denním provozem a podpora svého teamu na recepcích,
• Orientaci na detail a flexibilita,
• Pozitivní zájem o klientský servis a být součástí velmi dynamického prostředí.

Nabízíme:
• Atraktivní mzdové ohodnocení,
• Bonusy,
• Široké spektrum benefitů (např. stravenky, Flexi passy, jazykové kurzy)
• Potenciál kariérního růstu,
• Možnost práce z domova anebo v jednotlivých lokalitách.

Nástup:  leden/únor 2020 (dohodou)

Odpovědět na inzerátOdpovězte rychleji po přihlášení

Přidat soubor
s životopisem (CV)




Tímto si vytvoříte účet a získáte přístup k tajným nabídkám.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů
Ano, chci dostávat podobné nabídky emailem.
Poslat kopii odpovědi na můj email.

Odeslat odpověď
Odpovědí na tento inzerát souhlasím s všeobecnými obchodními podmínkami.
Mzda:
Vloženo: 14.02.2020 | 13:43 hod.
Termín: únor
Vhodné pro: Všechny
Místo práce: Praha
Druh práce: Administrativa
Vložil: Sudlíková Petra
Štítky: Trvalý pracovní poměr

rdoh7hf9oess3hup2dps5i1dk2